2011. január 28., péntek

Lászlónak

 Sziasztok!

Mivel még csak most kezdem a blogolást kiment a fejemből, hogy rakjam fel a blogra a robotom, mielőtt
szétszedném. Ezért történt az, hogy szétszedtem és nem tudtam mit építsek(valószínüleg már említettem, hogy amilyen egyszerűnek tűnik ez a kérdés, olyan nehéz rá válaszolni). De szerencsére egy(etlen) kommentelőm kisegített. Innen az ötlet, hogy építsek esernyőt.

















 
Na és mit csinál Rihanna, ha nincs
 esernyője?
-
Hát elá elá elázik

4 megjegyzés:

  1. Kedves László!

    Remélem meg vagy elégedve az esernyővel, amit a te ötletedre kreáltam, de azért remélem az ötlet záport nem akadályozza abban, hogy eljusson hozzám.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez meglepően jól sikerült, pedig a fényképész igyekezett.

    VálaszTörlés
  3. Szia Domi!
    Nekem az esernyö is tetszik. :)

    Csinájjá egy bikát! :) Olé! :)
    Vagy egy villástargoncát...bár ahhoz tudnia kellene a gépnek, hogy az elötte levö tárgyat képes-e felemelni vagy senem. :) Vagy ha nem tudná felemelni, akkor sértödjön meg és borítsa fel a tárgyat a villájával :D.
    Pussz: Gabi

    VálaszTörlés
  4. Szia, Gabi!

    Elnézést, de elfelejtettem válaszolni. Az ötlet jó a bikáról, de sajnos nehezen kivitelezhető, ezért inkább a villástargoncát próbálom meg megépíteni, ha megoldottam a keverési problémát.
    Kösz az ötletet: Domi

    VálaszTörlés